MENU
Головна » 2011 » Апрель » 22 » Ваш перший сайт (частина 1)
10:42 PM
Ваш перший сайт (частина 1)

Настав час впритул зайнятися вибором ніші під новий ресурс.Время йде і думки дозріли у мене в голові. Готовий розповісти як і з чого я починаю всі рухи тіла.Ідея та початок-Насамперед, а точніше першим з половинкою, коли в голові є ідея, і вона набирає так сказати вага (думаю про неї під час їжі, сну, роботи, готовий вже приступати до роботи і навіть вночі), саме час реалізації. Незнаю як у кого, але процес формалізації в голові у мене проходить десь 2-3 тижні, якщо до того часу ідея не отримує ваги, вона відкладається у вигляді пометкі.Ні в жодному разі не забрасивается.Я відчуваю гроші значить вони десь поруч . Головне змусити їх рухатися в правильному напрямку, тобто в мої руки.Вивчення технічної бази конкурента-вивчення движків CMS, описів і тайтлов ресурсів конкурентов.Не секрет напевно, що пошукові системи в даний час вже визначилися з тими CMS які найбільш приємні і зручні в індексірованіі.К наприклад одного разу експериментуючи я зробив таке ... Розмістив інформацію на блозі у якого движок WordPress, і ту ж саму інформацію на ресурсі у якого CMS адаптована більше під портал.Ніша одна і та ж, вік доменів приблизно однаковий, та й за запитами і той і той потрапляють поруч, тільки от перший з'явився в пошуковій системі через годину з цією статтею, а от другий тільки на наступний день.На треба сумніватися в якості ресурсів і підходу, робилося все якісно, ​​але результат разний.Ето говорить про те, що блоги найбільш важливі для пошукачів, як ресурси з часто оновлюється контентом ніж портали або нішеві сайти.Еще один момент який треба враховувати при аналізі движків конкурентів це та реклама яка використовується на ніх.На мій погляд якщо ви захочете заробляти на AdSens саме заробляти, а не чекати авось хтось клацне, вам не підійде WP.Да і блог не той продукт для роботи в AdSense.Для цієї реклами швидше портал або повноцінний сайт.Вернемся до коду та тайтлах наших конкурентов.Било б непогано якщо б ви знали HTML-код хоча-б на початковому етапе.Нам це потрібно для:
-Перегляду структури сайту конкурента (що звідки бере, чи є трансляції, хто постачальник послуг по контенту);
-В яких місцях зустрічаються потрібні ключевики і які з них індексуються;
-Як підписано картинки і чи є зв'язок з ключевикам;
-В яких рейтингах приймає участь ресурс;
Ця інформація може нам дати 2 можливих розвитку подій на нашу проекту.Первий-скопіювати все як є у конкурента (маю на увазі структуру і підхід) і ніколи не бути першим, і навіть десятим.Етот метод відкидає нас відразу надовго назад.І другий-проаналізувавши структуру знайти вразливі місця і скористатися цієї інформації для просування нашого ресурса.Етот метод для тих, хто хоче домогтися успіху в реалізації своєї ідеі.Дальше йде вивчення часу чи сезонність актуальності нашої ідеї, але це буде першим про що поговоримо в наступній частині.
Це була перша частина з впровадження свого проекту в інтернете.Дальше буде інтереснее.Учітивая, що паралельно я запускаю ще один проект і саме так як описую вам.І звичайно ж в кінці всього я відпишу про перший заробіток, єдине що-це не буду говорити про тему ніші, це зовсім не обов'язково якщо є розуміння того, що робимо.

Головна сторінка
Категорія: Новичку | Переглядів: 897 | Додав: admin | Теги: з чого почати, перший сайт, як створити | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: