MENU
Головна » 2011 » Май » 08 » Про новий експеримент
11:48 AM
Про новий експеримент
Ось власне не втримався від написання поста. По-перше, затіяний новий експеримент. Зачитався я останнім часом внутрішньої перелінковкою і підняттям трафіку низькочастотними запитами. Народ пише, що це є гуд. Ось і я дійшов до того що буду парсити ключевики і перелінковивать сторінки. Благо проект, який буде схильний терзанням новинний і молодий. На сьогодні на ньому трохи більше 200 відвідувачів в день. Ніяких перелінковок не робилося так боротися з посиланнями та інші роботи з оптимізації. До речі я, нарешті, діставшись до нього, визначив семантичне ядро.
Взагалі подвижкою до такої роботи та експерименту стала всім відома стаття Бармалея про те, як він розкручував два своїх проекту. Тільки там мова йде про виразника і сайті по мобільниках. Варез буржуйський, а по мобілках це російський проект. Чому власне його стаття? Та просто експеримент не класичний, а зроблений навпаки так як наприклад зробив би я тільки не знав з чого почати. Ніяких кілець і тим більше глобальних перелінковок не буде. Все буде робитися походу. Єдине так це те, що мені доведеться оптимізувати розділи під більш точну семантику. Головна міцно сидить за заданими ключевикам, і мені треба буде рухати перелінковкою внутрякі. Ідея проста і в той же час без додаткового ПЗ трудомістка, але так як у мене ПЗ немає то я буду робити все вручну. Зараз ви прочитаєте, що я буду робити руками сам офігел, але хочу зробити все до кінця. Отже:
1. Я в Гуглі повводіл ключевики головною, тобто ті, за якими сайт займає перші та другі місця. До речі дуже корисна робота, тому, що я побачив не продали КЕІ, і взагалі неефективні в плані активності користувача. Тобто по Кею заходять і виходять. Такі я відсіяв, і в мене вийшло всього 6 ВЧ кеев за якими проект в лідерах в Гуглі. Ах так я буду розкручувати в Гуглі, оскільки стоїть Адсенс і Гугл мені більше подобається сам по собі в просуванні.
2. Після цього я ввів ці ключевики по одному і отримав список НЧ. Створив попередньо файл у Ексел і під кожен ВЧ ключевік створив там лист і вніс до нього НЧ словоформи. В результаті в мене вийшло близько 800 НЧ. Дуже багато. Потім я відсіяв схожі ну скажімо слова, які пишуться через дефіс, наприклад "Гугл-Буглів" і "Гугл Буглів" я просто об'єднав. Мені так здалося, що Гугл вміє їх зв'язувати і видача виходить однакова. Може, помиляюся, поправте. Але поки що так.
Тепер найцікавіше. Я довго чухав ріпу і намагався знайти відповідь на низку запитань:
Скільки лінків на сторінку робити?
Чи потрібно оптимізувати сторінку, на яку буду посилатися?
Як бути з розділами і головною? У мене є сторінки більш релевантні головною, але вони не потрапляють у топ на перші місця. Я так думаю через вагу. Головна більше важить і тому більш оптимізовані сторінки залишаються у небуття і з такими треба вчинити так щоб рухати їх по НЧ і СЧ тобто оптимізувати не під ВЧ ключевік а під фразу НЧ нехай рухає її. Ну, тобто так якщо ВЧ = "новина" і на сторінці опис що таке новина то треба зробити це опис, наприклад "Що таке найсвіжіша новина" тобто більш точний вхід сторінки. Тоді вона не буде заважати головною, а якщо дати з неї посилання на головну, то ще й передасть вагу.
Ну і останнє, з яких сторінок посилатися?

У своєму опусі, Бармалей каже, що лінковані, як була можливість. Є кей або фраза потрібна лінкуем, ні так ні. "Ні так ні" мене не влаштовує, і тому іноді буду йти на хитрість. У мене сайт новинний, а значить цінність для відвідувача старі новини не мають. Їх можна перетворити і додати туди потрібний анкор. Це виявилося найпростішим з усієї роботи. У цьому, напевно, плюс новинного порталу, а от мінусів вважаю теж багато ...

Користувач набираючи в пошуку що то як правило, спирається на іменники і шукає точний опис чого то. Наприклад "Телефон синій купити". Сторінку з цим телефоном лінковані простіше, тому що на ній опис телефону. А як, наприклад, описати новину? Або скажемо відвідувач шукає "Новина про японську АЕС" у мене немає чіткого опису що таке АЕС і немає поділу за японським АЕС, але у мене є новини про неї, але знову ж таки немає чіткого визначення "Що таке новина про японську АЕС". І я вийшов із ситуації дуже просто. Я не став робити нових сторінок, а набрав в пошуку як це пропонує шановний Бармалей site: бла-бла.ру ключевік. У вас з'явиться кілька сторінок (рідко одна або дві) які є максимально релевантні для даного ключевіков. Але у цього запиту я вважаю, є два важливі моменти.

По-перше, знайти саму релевантну сторінку серед своїх для Гугла. Це та сторінка, на яку ми будемо наганяти статичну вагу. А друге і не менш важливе - підбір тих сторінок з яких ми будемо посилатися. Тобто ті сторінки, які нижче після запиту від першої це список ваших донорів =) (спалив тему напевно). Ну і фіг, я просто не знайшов відповіді як знайти сторінки швиденько щоб послатися, тим більше ті сторінки що нижче тієї на яку посилаєтеся вже мають в собі словоформи та фрази вам треба тільки пробігтися по них і проставити лінк під потрібним анкором.
Теекс ... ось власне те, що я робив на самому початку і продовжую робити-лінковані. Звичайно, щоб мені залінковать 800 сторінок треба багато часу, але мені доведеться це зробити тому що жах як цікава застосовність даного алгоритму до новинарів.

Ви думаєте новинарів потрапляючи в стрічки новин, починає тягнутися від трафіку? Запевняю немає і ніколи не буде, а мені ще треба на ньому продавати Адсенс, причому цільовим відвідувачеві і мені потрібен трафік цільової яким і є НЧ трафік. Ой там ще стільки всього я як подумаю час нереальне, треба ще й вартість кліка за цих запитах з'ясувати в загальному є ще над чим працювати. Але головне що вже зараз я почав потихеньку лінковані. Вчора налінковал близько 10 НЧ. Ставлю близько 10 посилань, для всіх однаково для того щоб подивитися які запити будуть рости а які ні. А що потім? Потім я розповім, бо перші два тижні мінімум я буду запряжений перелінковкою (ручки мої ручки) потім два-три тижні чекаю змін і перший аналіз зробленого. Що я буду описувати в цей час?
1. Скільки пройшов руками НЧ запитів
2. Чи є якісь зрушення вже відразу ... Бармалей каже що на 6-й день вже є, але там цільові заточені сторінки, а не новинний флейм, тому я не сильно сподіваюся.
3. Які статті оптимізують і чому, і що пишу як нові сторінки.
Подумав що у мене немає "хлібних крихт" на сайті і в підвалі непогано б було зробити меню з ключевіков на сторінки .... Теж треба, тому що відразу такий хід дасть тисячі посилань з усіх сторінок одним махом. Треба тільки подумати розділи писати або розвідні НЧ запитами ... думаю ще ...
Ну ось, а нижче я навів статистику на сьогодні. Сайт не палю просто ось такий графік і все що пишу про нього доведеться сприйняти на слово.

Категорія: Заробіток і досвід | Переглядів: 784 | Додав: admin | Теги: як збільшити кількість відвідувачів, СЕО оптимізація сайту, есперимент | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: